چگونه می توانیم برند خود را در عراق به عنوان یک ابزار رقابتی تعیین نماییم؟ 

وب سایت رسمی دکتر احمد ربیعی به بررسی این مهم می پردازد

 

چگونه می توانیم برند خود را در عراق به عنوان یک ابزار رقابتی تعیین نماییم؟  وب سایت رسمی دکتر احمد ربیعی وکیل پایه یک دادگستری عراق به بررسی این مهم می پردازد

ازجنبه های مهم تجارت در عراق  و موفقیت بیزنس های بزرگ و کوچک مسئله برند و علامت تجاری درعراق می باشد.  داشتن یک برند معتبر در عراق  به شرکت تجاری شما،   ویژگی­های خاصی می بخش تا بتوانید نام شما در عرصه پهناور عراق و همچنین امور بین المللی شکوفا و شناخته شود.؟ اما برندینگ چه معنی دارد؟ و چگونه می تواند بیزنس تجاری کوچک را بهبود ببخشد؟  به زبان ساده می تواند گفت که برند وعده ای است که شما به مشتری می دهید  و اعتباری است که در برابر مشتری کسب می کنید . یک برند به  مشتریان شما در خصوص انتظاراتی که باید در برابر شرکت شما داشته باشند اطلاعات عرضه می کند. برند تفاوت های عملی شما را با رقباء تجاری مشخص می نماید.

برند معتبر در عراق  و فعالیت حوزه برندینگ در عراق گذری است از نامی که برای خود ساخته اید تا آمال ها و اهدافی که دنبال می کنید.  آیا شما می خواهید که به عنوان یک تاجر شناخته شده  و معتبر تسوط مردم عراق شناسایی شوید؟

  گفته ها کافی نیست باید از هویت تجاری خود در امر  شرکت  دفاع کنید . تاسیس  برند،  لوگو و  سمبلی از خدمات شما را ارائه می دهد   و در مقابل تبلیغات درون شهری  و وبسایت شما نحوه اتصال تجارت شما با مردم خواهد بود. استراتژی انتخاب  نام تجاری شما در عراق   باید پاسخ به این سوالات را در خود جای دهد بدین شرح که   چگونه ، چه چیزی ، کجا ، چه زمانی و به چه کسانی قصد برقراری ارتباط و ارسال پیام های برند خود را دارید؟ محلی که تبلیغ می کنید نیز از اهمیّت والایی برخوردار است و این مهم  بخشی از استراتژی برند شما را در عراق تشکیل می دهد.  کانال های توزیعی و تبلیغی شما نیز بخشی از استراتژی برند شما می باشد. آنچه شما به صورت  بصری و کلامی برقرار می کنید نیز بخشی از استراتژی برند شما است. برند  تجاری در عراق یا علامت تجاری درعراق  در صورتی که به عنوان یک نام  ثابت و استراتژیک باشد  منجر به داشتن ارزش ویژه تجاری قوی برای شما می گردد و  به معنای دی گر همچون  ارزش افزوده ای است  که برای محصولات یا خدمات شرکت شما به ارمغان آورده می شود.داشتن برند معتبر باعث می شود کالایی مشابه کالاهای دیگر را با قیمت بالاتر به فروش رسانید و هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت نمایید. مشتریان نیز بنا به همین اعتبار حاضرند تا مبلغ بیشتری برای شما تامین کنند.  این ارزش افزوده ذاتی در نتیجه ثبت برند شما در عراق می تواند از وابستگی های عاطفی افراد برای شهرت نیز استفاده نماید  . به عنوان مثال ، برند نایک محصولات خود را با ستارگان ورزشی  مرتبط می کند ، امیدوار است که مشتریان وابستگی عاطفی خود را از ورزشکار به محصول منتقل کنند. برای نایک و مردم فقط ویژگی های کفش نیستند که کفش را می فروشند. بلکه مهمتر از آن ارتباطی است که طرفداران با آن کالا برقرار می کنند.

نحوه انتخاب نام تجاری در عراق،  تعریف برند تجاری شما در عراق

تعریف نام تجاری و انتخاب آن شاید به قدری مهم و پیچیده باشد.  ما به شما می گوییم برند تجاری شما در عراق می بایست پاسخ گوی انتظارات و سوالات  ذیل باشد:

مأموریت شرکت شما  در عراق چیست؟

مزایا و ویژگی های محصولات یا خدمات شما برای عرضه در عراق چیست؟

مشتریان و چشم اندازهای شما از قبل در مورد شرکت شما   چه نظری دارند؟

می خواهید چه ویژگی هایی در برند تجاری شما در عراق منعکس باشد؟

تحقیق کنید نیازها ، عادت ها و خواسته­های مشتریان فعلی و احتمالی خود در عراق  را بیاموزید. بدانید که آنها چه فکر می کنند.!

از آنجا که تعریف نام تجاری و توسعه استراتژی برند  شما در عراق می تواند پیچیده باشد ،  از تخصص دکتر احمد ربیعی استفاده فرمایید

هنگامی که برند تجاری خود را در عراق را تعریف کردید ، چگونه می توانید کلمات و گفته های خود را برای مشتری ارائه دهید؟  در اینجا چند نکته ساده به شرح ذیل وجود دارد:

یک لوگو  عالی طراحی کننید. آن را در مکان های مهم عراق بالاخص در بغداد و اربیل و سلیمانیه و کربلا  قرار دهید.

الگوهای مناسبی  را طراحی کنید و استانداردهای تجاری را برای بازاریابی خود ایجاد کنید. از طرح های  رنگی ، قرار دادن آرم خاص  ، ظاهر شیک  استفاده کنید. نیازی نیست که فانتزی باشید ، فقط ثابت قدم باشید.

به اهداف برند خود در عراق  وفادار باشید.  برند شما باید انتظارات مشتریان را برآورده نماید  و الا ، مشتریان به شما رجوع نخواهند کرد – یا شما را به شخص دیگری ارجاع نخواهند داد.

مقاوم باش. من این نکته را آخرین بار به شما می گویم زیرا این مهم تمام سوالات و موارد بالا را پاسخ می هد  و مهمترین نکته ای است که می توانم به شما بدهم. اگر نتوانید این کار را انجام دهید ، تلاش های شما برای ایجاد یک نام تجاری ناموفق خواهد بود. پس ثابت قدم باشید